thegeekswereright

Alla inlägg under november 2010

Av Amelie Haglund - 28 november 2010 01:01


  

  

  


Tom Felton - mest känd som Draco Malfoy.

HANS RÖST? underbar. och att han alltid kastar tillbaka fiskarna när han är på fisketur är ju alltid ett plus, liksom.

Av Amelie Haglund - 27 november 2010 18:47

and you dont wanna be here in the future
so you say the presants just a pleasant

interuption to the past
2 hela år. Tiden går... fort?

 

Min vecka har i stort sett bestått av Harry Potter.. Jag har alltid haft problem med att läsa böcker (aldrig läst ut en bok) men nu har jag börjat läsa Harry Potter och kan knappt sluta.

I torsdags var jag på Harry Potter och dödsrelikerna med Angelica & Alicia. Grym film. Varning för många många tårar! Försökte vara lite diskret men det gick ju som det gick när ingenting kunde stoppa mina forsande tårar haha.

Jag kollade på tvåan igår med Alicia och nu tittar jag på den igen.

Jag håller på att leta efter mina Harry Potter dataspel (dom är grymt roliga och väcker minnen, eller vad säger du Julia? ;))

För att göra det hela till en sammanfattande mening: jag har helt enkelt blivit Potter-beroende igen. Skadar inte mig det minsta!


Av Amelie Haglund - 22 november 2010 21:57

..och få mig av den här jävla gatan, har stått i regnet så länge att jag börjat krympa.

 

Okej.. jag ska inte va så kverulant hela tiden men, otroligt mega-förkyld & nackspärr - check!

Har fått världens massage så jag kan vrida huvudet en bit åt vänster. Tack gode gud för det. Och pappa för det var han som masserade mig.

Idag har jag kollat på Juno, grym film & Michael Cera är bäst i världen typ, vet inte varför jag tycker om honom så mycket. Han är ball, han.

The Notebook, sorgligaste filmen nånsin, kanske. Så fin är den och jag vill bara se den om och om igen.

När jag grinat åt dessa filmer skrattade jag ihjäl mig åt American Pie. hehe

Nu ska jag fortsätta beundra den fina musiken som spelas i mina hörlurar. sov gott

15

Av Amelie Haglund - 21 november 2010 22:06

Idag var det ju min dag. Jag fick frukost på sängen och fina presenter som det kommer lite kort på imorgon.

Åkte senare till stan och fikade på Kalle på spången med Angelica, Julia, Josefin och Saga. Myspys. Fick fina presenter av dom med. Tack!

Efter några fina timmar med dessa tjejer åkte jag hem. Farmor bjöd på pizza och sen fikade vi. Sen har jag bara blivit värre & värre.

Jag kollade på tv i morse när jag fick grym nackspärr. Det har suttit hela dagen, och det ger sig inte det minsta. Utöver det är jag grymt förkyld och har fått feber nu framåt kvällen. Men min dag har varit fin ändå. Tack till er som gjorde den till en minnesvärd dag.



Av Amelie Haglund - 20 november 2010 21:27

Ikväll har jag och alla här hemma firat mig. Vi hinner ju knappt imorgon.

Så vi har ätit gott&skrattat.

Nu är Håkan på ettan.

Av Amelie Haglund - 19 november 2010 22:31

Texterna. Rösten. De söta krullisarna i håret. Dröm-killen no.1


Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i

Håkan Hellström – Du är snart där

Håkan Hellström – Shelley


favoriter för ikväll.

 

 

 

du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel


Av Amelie Haglund - 19 november 2010 18:09

Igår kom farmor hit vid 5tiden & idag för 20 minuter sen ungefär kom morfar & Lisa. Mysigt tycker jag! De är här för att fira mig eftersom jag fyller på söndag, då de måste hem.

Fick det här ljuset av morfar & Lisa, blev sjukt glad!



  

Ovido - Quiz & Flashcards