thegeekswereright

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Dag 16 – Det mysigaste jag vet

Av Amelie Haglund - 19 december 2010 15:14

Det här går så sjukt segt. Jag tar allt eftersom jag orkar.

Det mysigaste jag vet är mycket, haha. Jag älskar sena sommarkvällar, jag älskar vintern (oftast), och vara med dom man tycker mest om.

Det är också mysigt att åka bil, låååångt. Som upp till släkten tillexempel. Sent på kvällen då det är alldeles mörkt. Och mycket, mycket mer.

 
 
michaela

michaela

20 december 2010 20:06

du är fin !
haha ja han är på bild i min kalender i december :-D!

http://ericamichaela.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Haglund - 25 januari 2011 20:54

som ni märkt är jag inte särskilt aktiv här längre. ni hittar mig på http://ahjp.tumblr.com   ...

Av Amelie Haglund - 2 januari 2011 00:07

&hl=sv_SE&fs=1&">   Det här är en sån låt som får mig att tappa andan.   ...

Seg

Av Amelie Haglund - 1 januari 2011 22:09

Jag har bloggat jättesegt, kanske är dags att ta tag i det nu. Jag har fått en kamera så ni kommer få mer bilder ska ni se. Nu är det nytt år, hoppas på nya möjligheter i år. ...

Av Amelie Haglund - 24 december 2010 16:19

God jul allihopa! Kan knappt fatta att det gått ett helt år sen det var jul sist. Sitter nu och tittar på Kan du vissla Johanna, kollar på det varje år. Dom är så söta, Berra och Uffe. :-) Har fått massa fina sms och hälsningar idag. Hoppas på li...

Av Amelie Haglund - 23 december 2010 23:27


Nu sitter jag, mamma, pappa, Cornelia, farmor och farfar och tittar på uppesittarkväll. Jag har knappt haft nån julkänsla alls! Men jag och Cornelia drog på oss vinterkläderna och stack ut i snön en stund, och nu när jag kom in så kom den äntligen!...

Ovido - Quiz & Flashcards