thegeekswereright

Direktlänk till inlägg 21 december 2010

– Mina negativa sidor

Av Amelie Haglund - 21 december 2010 18:09

Min negativa sida.. det händer då och då att jag ser saker från den negativa sidan över huvud taget. Vet inte varför, men jag gör det inte så mycket längre. Det var mest förut. Nu är det mer mina föräldrar jag kan vara negativ mot haha.. Ibland känner jag också efter för mycket.

Det jag inte tycker om med mig själv är att jag har svårt att bestämma mig för vissa saker. Till exempel gymnasievalet. Jag vet inte ens vad jag vill bli när jag blir stor, haha. Vill gå musik, vill gå stylist, vill gå barn och fritid. Jag älskar mina gitarrer, jag älskar mitt smink, och jag älskar barn haha. Så svårt! Men stylistlinjen lutar det mot.

Nu fick ni lite ointressant info också, hehe. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Haglund - 25 januari 2011 20:54

som ni märkt är jag inte särskilt aktiv här längre. ni hittar mig på http://ahjp.tumblr.com   ...

Av Amelie Haglund - 2 januari 2011 00:07

&hl=sv_SE&fs=1&">   Det här är en sån låt som får mig att tappa andan.   ...

Seg

Av Amelie Haglund - 1 januari 2011 22:09

Jag har bloggat jättesegt, kanske är dags att ta tag i det nu. Jag har fått en kamera så ni kommer få mer bilder ska ni se. Nu är det nytt år, hoppas på nya möjligheter i år. ...

Av Amelie Haglund - 24 december 2010 16:19

God jul allihopa! Kan knappt fatta att det gått ett helt år sen det var jul sist. Sitter nu och tittar på Kan du vissla Johanna, kollar på det varje år. Dom är så söta, Berra och Uffe. :-) Har fått massa fina sms och hälsningar idag. Hoppas på li...

Av Amelie Haglund - 23 december 2010 23:27


Nu sitter jag, mamma, pappa, Cornelia, farmor och farfar och tittar på uppesittarkväll. Jag har knappt haft nån julkänsla alls! Men jag och Cornelia drog på oss vinterkläderna och stack ut i snön en stund, och nu när jag kom in så kom den äntligen!...

Ovido - Quiz & Flashcards