thegeekswereright

Alla inlägg under september 2010

Av Amelie Haglund - 30 september 2010 20:44

Förlåt för jag uppdaterat så segt, jag har haft massor att göra.

Praoen har gått bra, men finns inte så jättemycket att göra tyvärr. Men imorgon ska vi få rida haha!


Nu sitter jag och tittar på idol, hejar på Linnea, Geir & Olle. Så nån av dom får gärna gå vidare haha. Jag vill att juryns wildcard ska bli Sassa, Emil eller Daniel.


Vet inte riktigt, men tror jag kommer va seg med bloggen nu hah. Har två prov och ett svenska arbete till nästa vecka, farmor & farfar kommer imorgon osv.  

Av Amelie Haglund - 27 september 2010 17:47

Det var en fin prao verkligen på stallet. Nejmen alla hästar är mysiga hahah.

Nu sitter jag och Jon i min säng med en varsin dator, vi ska väl hitta på något.

puss

Av Amelie Haglund - 25 september 2010 20:02

Sitter hemma hos Alicia nu och chillar med Steve Miller Band & Van Morrison medans hon lagar korv &  pommes, haha! Snart kommer hennes syrra och vi ska käka och kolla på Transformers. Livet leker helt enkelt! ;-)

Av Amelie Haglund - 23 september 2010 15:23

Det jag bla skulle spendera pengar på... Woody. :-)


  


Han är så sjukt söt, min lilla bebis. Lite smått knasig är han också.

Av Amelie Haglund - 22 september 2010 21:05

Nicklas tatuerade sig ju, sjukt snyggt blev det. Den jag ville också! :-)


  


Jag vill också tatuera mig när jag fyller 18.

Jag vill tatuera in Woody från Toy Story, eftersom han alltid vart något stort och betydelsefullt för mig och han väcker så många minnen.  

Av Amelie Haglund - 22 september 2010 19:36

Jag har vart ute och gått  i typ 1 timme och 45 minuter, det var asskönt!

Gick rätt långt där jag inte vart förut, ett jättemysigt ställe.

Och vips när jag går där kör min mattelärare förbi i en liten traktor haha.

Nu har min lilla bebis vaknat så ska vara lite med honom, sen ska jag kolla på idol! puss



Av Amelie Haglund - 22 september 2010 16:40

Skoljoggen var idag, drygt var det att gå så långt. Jag gick förbi något randigt på marken precis bredvid min sko, och sen när jag gått förbi tänker jag vad det var.

Så tittar jag och ser en orm. En fet jävel. Och sen kom massa 7or som vrålade ordentligt när dom såg ormen, sjukt överdrivet. Seriöst, orka. Ormen väste som fan mot dom :-( Sen gick jag därifrån.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards