thegeekswereright

Alla inlägg under augusti 2010

Av Amelie Haglund - 31 augusti 2010 21:27

Haft Guitar Hero date med Alicia efter skolan.

Sen stack vi ut med Joel i någon timme. :)

Orkar typ inte skriva något, haha!

Av Amelie Haglund - 30 augusti 2010 20:51

Kämpade mig igenom hela skoldagen idag! :)

Sen hängde Alicia med hem och sen kom Angelica. Vi kollade på Snabba Cash och Mean girls haha.

Va jätte osocial och somnade till och med hah, förlåt för det.

Men anyways, sen har jag städat hela mitt rum och grejat. Grymt segt, men rummet städar inte sig självt.

Är varmare än Afrika nu haha. Mamma kommer hem om ungefär en timme med äpplen och choklad haha! Mums.

 

På lördag blir det jobb..

 

The Killers - Under The Gun

 

 

Av Amelie Haglund - 30 augusti 2010 14:48

Kom nyss hem från skolan, sitter här med Alicia.

Vi slutade en timme tidigare som tur va.

Skolan är det värsta jag vet när jag är såhär förkyld. Fy.

Orkar inte skriva mer.

Av Amelie Haglund - 29 augusti 2010 21:33

Hemskaste jag sett. Nånsin. Fick pausa flera gånger innan jag kunde fortsätta titta.

Kör försiktigt!

 

-

Av Amelie Haglund - 29 augusti 2010 20:25

<3



Ska kolla om jag hittar nå snyggt på h&ms hemsida. Nödvändig fakta liksom.

Av Amelie Haglund - 29 augusti 2010 19:57

Snuvig, halsont, huvudvärk, that's life. Men det stör mig med skolan imorgon. Om jag mår såhär blir det inte kul.

Puss

 

 

 

 

Av Amelie Haglund - 29 augusti 2010 12:57

Filmen var grymt bra.

Jag grinade flera gånger, haha.

Jag var så glad HAHAH. Jag vet, det här låter sjukt så jag ska inte slänga ur mig så mycket.

Men ni som inte sett den, se den.

Ovido - Quiz & Flashcards