thegeekswereright

Alla inlägg den 13 september 2010

-

Av Amelie Haglund - 13 september 2010 16:22


Didn't we almost have it all
When love was all we had worth giving
The ride with you was worth the fall, my friend
Loving you makes life worth living
Didn't we almost have it all
  

Av Amelie Haglund - 13 september 2010 15:37

Hemma från skolan nu äntligen.

Det gick skit på spanskan. Tror dom att man orkar sitta en extratimme med spanska när alla andra har fått gå hem på en MÅNDAG när man är hur seg som helst?

Känner mig så jävla nere. Ibland önskar jag att jag slapp känna såhär.

Och nu ska jag klaga lite mer, när jag kommer hem och ser mig i spegeln blir jag fan rädd. Ett rent jävla helvete är vad jag ser. Ser ut som 7 svåra år asså. Jag vill göra något åt mitt utseende, och att ha fått en finne gör inte saken bättre!! Haha :(

Nu ska jag kolla på tv eller nått eftersom att jag inte orkar åka till stan idag. Puss!

Av Amelie Haglund - 13 september 2010 10:52

Har håla nu, så gick hem. Nu sitter jag med tacos i knät och väntar på Elin.

Skolmaten är ju så sjukt äcklig! Hatar den. Går ju inte att äta. Dom tjatar ju ihjäl sig om att vi ska äta i skolan så man orkar resten av dagen, men fan heller med den där maten.

Nu kom Elin hahah, pusshej! 

Ovido - Quiz & Flashcards