thegeekswereright

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Amelie Haglund - 21 september 2010 14:47


Jag är en jävla drömmare. Seriöst, haha. Jag tänker på min framtid hela tiden.

Av Amelie Haglund - 21 september 2010 14:02

Hade ingen NO idag, så slutade tjugo över ett. Nu har jag satt mig ner i min säng med datorn i knät och ett glas oboy.

Mamma ska ha hem några tjejer dom ska testa Mary Kay produkter, så jag måste sitta här uppe.

Ärligt talat, jag längtar efter vintern. Att bara kunna sitta inne och titta ut när snön faller ner utanför med en kopp te eller glögg. Lyssna på Lars Winnerbäck. Gå på julmarknad, att bara titta ut är mysigt. Det är kylan jag hatar.

Men ser inte det här mysigt ut?

  

 

 

Nu är det iallafall höst! Jag vill ha en höstjacka, kängor, mössa, vantar, halsduk, massa nya kläder... Jag har ju nästan bara sommar kläder i garderoben och dom är så grymt uttjadade redan!

Fick ju barnbidrag igår haha och jag har typ 500 extra, men jag har lite annat att spendera pengar på den här månaden. HEHEHE. 

Vad får ni nog se så småning om! Innan söndag iallafall. :-)

Vad kan det tänkas vara tror ni? ;-)

 

Ovido - Quiz & Flashcards