thegeekswereright

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Amelie Haglund - 12 juli 2010 19:38

Mamma skjutsar mig förmodligen till Johannisbergsenare ikväll.

Sover över där med Elin & hennes familj. Och så ska vi träffa Liam, jag har saknat dig så grymt mycket gubben och jag finns ALLTID här no matter what. Det kommer ordna sig.

 

Vi ska väl iallafall ha rätt skoj sådär, finns på mobilen!

USA

Av Amelie Haglund - 12 juli 2010 18:03

Är det nånstans jag vill ta vägen är den USA. Jag älskar Amerika, jag skulle vilja utbilda mig där.

Om jag nångång ska utomlands ska det vara USA! Miami!!! Verkligen.

Och språket. Engelska är så jävla snyggt och Svenska är skitfult. Kolla bara på Titanic. Leonardo Di Caprio kommer där med värsta snyggrösten och säger nånting.

Så kommer en svenne som bara. "Vart tog Sven vägen??"

Haha. Ska åka till Usa nångång punkt slut.

 

      

Av Amelie Haglund - 12 juli 2010 17:04

Herregud vad jag älskar den killen asså. Humorn. Allt. Han är så jävla cool. Min blivande man asså.

 

Av Amelie Haglund - 12 juli 2010 16:21

Herregud vad varmt det är! 29.9 grader i skuggan. Vill iväg och bada!

Jag har legat ute och solat ett tag nu, tyvärr har jag väldigt svårt för att bli brun, men det kan alltid bli lite bättre!

Ska inte göra något speciellt ikväll tror jag. Men det blir bra. Behöver vila upp mig efter helgen.

 

Av Amelie Haglund - 12 juli 2010 14:49

Nu har jag äntligen skaffat ny blogg.
Ska fixa bättre design & sådär sen.

Jag har kvar min gamla blogg, ameliehmichaela.blogg.se men jag uppdaterar inte där mer.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards