thegeekswereright

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Amelie Haglund - 18 juli 2010 22:11

Det är många tankar om dig som snurrar omkring i huvudet.

Allt från alla glada minnen vi delat till mina tankar om dig.

Jag vill inte hålla om någon så hårt att jag inte kan släppa. Inte igen. Så varför blir det så?

Varför kan man inte bara släppa taget om någon.

Jag vill stå och skrika på dig, jag vill att du ska få veta hur det känns. Men jag vill också hålla om dig och säga hur mycket jag tycker om dig. Jag kan inte göra något av det. Det gör ont.


Cause today, your words felt like a knife
I'm not living this life.

Goodbyes are meant for lonely people standing in the rain
And no matter where I go it's always pouring all the same.

But what do I know, if you're leaving
All you did was stop the bleeding.
But these scars will stay forever,
These scars will stay forever
And these words they have no meaning








jag kan inte beskriva mina känslor.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards