thegeekswereright

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Amelie Haglund - 25 juli 2010 22:45

Kom fram för kanske en och en halv timme sen.

Hunden Doris är skitsöt!

Gud vad skönt att bara komma upp hit nu. Jag älskar norrland.

Det blir ett väldans kort inlägg för jag ska umgås med de fina människorna som bor här nu. PUSSAR

.

Av Amelie Haglund - 25 juli 2010 08:12

Beacause I love you, you idiot.

Av Amelie Haglund - 25 juli 2010 08:07

Åker snart uppåt till Umeå.

Uppdateringen kommer va seg.

Å gratts Emma! Fjortis nu.

Och mina kusiner har skaffat hundvalp!!! HIHI lycklig.

Jag har laddat ner 54352 Shane videos på min iPhone, så jag har att göra idag! :)

Stackars mamma och Cornelia när jag sitter i baksätet och asflabbar.

Ska käka något nu och plocka ihop det sista, hörs!

Så sjukt skönt att komma ivägägägägäggg.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards