thegeekswereright

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Amelie Haglund - 15 juli 2010 21:32

                  

Av Amelie Haglund - 15 juli 2010 20:59

  


Dom här sköna filurerna ska med till Götet!! Skiiiitkul ju!

Min moster och hennes housband Zingo.

Förra gången vi var tillsammans i Göteborg såg vi Iron Maiden.

 

JAG ÄLSKAR GÖTEBORG SÅ SJUKT MYCKET. Det är dit jag försvinner DIREKT när jag blivit 18 vintrar. Jag är så glad att jag ska diiiit.

Pussss babeZZZ

 

 

 

Av Amelie Haglund - 15 juli 2010 17:27

  

 

Hej.

Sitter här och lyssnar på Poison. Jag typ.. jag vet inte.

Hoppas på en skön kväll med familj och bara ta det lugnt.

 

Every rose has it's thorn.

 

Av Amelie Haglund - 15 juli 2010 11:01

Har lubbbba på korren nu och fixat lite pepsi & GOOODA maltersers.

Jag älskar att ha mens för en anledning (allt annat som har med mens och allt skit att göra=I HATE) och det är när man är så sugen på choklad så man dör och sen ÄTER MAN massor.    haha jag diggar smileys.

 

 

och olala! teeny weeny string bikini. Kolla vad jag har fått hem!

 

  

Alla mina kläder från Nelly!! YEY. Ska testa dom straxxx.

 

Men först ska jag avsluta det här. Puss babys

  

Av Amelie Haglund - 15 juli 2010 10:32

Seg uppdatering, jag har vart på Johannisberg sen i måndags med Elin och hennes familj.

I måndags kväll kom jag dit, vi tog ett kvällsdopp och träffa Liam, sen la vi oss.

I tisdags åkte jag och Elin till stan och träffade först Helmer. Sen kom Felix, sen Sofie, sen Carro. Vi hade lite skojsigt sådär.

Igår åkte jag och Elin till Sofies jobb. Vi var där i nån timme tills hon slutade.

Efter det åkte vi till Framnäs och badade. Sen gick vi till bussen i badkläder med en handduk för oss. Och bussen vart JÄTTEförsenad så vi började byta om, och PRECIS då kommer den. Skilllllzzz!

Eftersom att den var försenad missade jag och Elin bussen till Joberg och då gick vi med Sofie till herrgärdet för att träffa Janke, Emil, Kim och nåååra.

På väg dit är det ett radhus med kanske 3 våningar, och Sofie får för sig att ta av sin sko och kasta den, och den åkte rakt in i ett öppet fönster. HAHA. Och det var ingen där som svarade oss när vi ropade så vi fick inte tillbaks den.   buhuu sadface.

Då fick hon ha en bäbishatt på sig som sko.

När vi kom dit satt Elin sig i nåns läppglans, vem smetar ut läppglans så folk sätter sig i det egentligen? haha.

Vi fick torka bort det på hennes stjärt med vatten och handdukar. När jag och Elin kom hem så kollade vi på Ellen och Edwins nya leksaker, jättehäftiga! Sen så spelade vi fia med knuff i tältet och la oss.

Vi sov inte mycket för det va massa fula fåglar som va utanför och lät hur mycket som helst. Så vid 5 vaknade jag och Elin hade redan vaknat för länge sen. Så vid 7 ungefär la hon sig på hängmattan och skulle försöka sova och då kommer det en kråka och får ryck på na! Jag låg inne i tältet precis bredvid och har nästan somnat när jag hör en fågel komma sjukt nära och låta skita högt "UUÄÄÄÄ" typ. HAHA.

Och Elin sa ingenting utan efteråt hon ba, Amy?!? Fågeln flög på mig med vingen och lät.

Jag ba. Jag hörde det.

Och båda höll på att skita ner sig när den kommer IGEN och både jag och Elin börjar vråla rakt ut och den skrek mega högt! Då kom Elin in i tältet igen och då kollade vi på SAW II.

Sen gick vi upp och packa och sådär och så skjutsa Putte hem mig.

 

Here is zom picssss

 

      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards