thegeekswereright

Alla inlägg under september 2010

Av Amelie Haglund - 12 september 2010 22:47

  


Sämst bild.

Sitter och ha rit tävling med Coffe nu hahaha, jag är såååå mycket bättre! ;)

På tal om det, dom i Växjö hör inte vad vi säger. Coffe förstår inte mig när jag pratar med honom, glömmer aldrig första gången i Växjö när jag öppna käften och han ba "? :|" HAHA. Jag förstår typ inte vad han säger heller.

 

Men jag tycker att man hör västmandlänska, det är ju typ normal svenska. Som dom snackar på tv, typ. Fattar inte hahaha

 

  

Btw, coffe vann.

Av Amelie Haglund - 12 september 2010 14:35

Sitter och kollar på idol reprisen nu haha. Det är från tisdag - fredag, slutar halv 5.

Första jag gjorde idag när jag vaknade idag va att dra upp historia boken och plugga, i sängen till och med. Känner mig smått duktig att det var det första jag satt igång med. Haha :)

Nu ska jag fortsätta kolla. Puss!

Av Amelie Haglund - 12 september 2010 02:46

Ska sova nu. Här har ni en lista med bra låtar som vi alla förmodligen hört.

 

yeee

Av Amelie Haglund - 12 september 2010 01:50

Hoho!

Jag & Filip jobbade både förra lördagen och den här lördagen. Suttit i en stol och målat på små söta barn 5 timmar i sträck båda gångerna, och vad får man för det? JUST DET, PENGAR! Är 600 fucking kronor rikare! Vad ska jag köpa?.. haha!

 

Skjutsa hem Filip och sen handlade. Köpte gooda grejer. När jag kom hem drack jag säkert typ en liter cola, käka ölkorv & marinerade vitlöksklyftor (så gott, och man måste ju fräscha till andedräkten då och då!)

 

Då kom pappa med ett paket till mig. Och vad var det? Joooo, en plattång! Eftersom min är psycho. Och sen kommer Cornelia med ett par hörlurar som va SKITSNYGGA med as balla dödskallar och jag vart kär direkt haha. Jag ba "SNYGGA! SÅNA DÄR SKA JAG KÖPA!" Cornelia och pappa titta på mig som om dom glodde på ett kioskmongo och ba "eeeh. dom är dina."

happy.

 

Nu sitter jag och lyssnar på lite musicaaa och har precis kollat klart på Almost Famous. lol jag grinar åt den

 

  

Av Amelie Haglund - 10 september 2010 13:49

Äntligen fredag. Skolfotot var ju idag, de flesta var nervösa och så, jag med.

Och vad får vi tjejer se när vi kommer in i rummet? En dundersnygg fotograf!

Det va inte lätt att kunna ta korten kan jag säga haha, så jag ser nog duktigt dålig ut.

 

Av Amelie Haglund - 10 september 2010 07:05

Vaknade för typ en timme sen. Ska fixa mig sen dra till skolan. Orkar inte.

Av Amelie Haglund - 9 september 2010 22:02

Ozzy var GRYM! Herregud. Jag och mamma höll båda på att bryta ihop, haha.

Jag gapade till de flesta låtar, det va så sjukt kul. Han körde till och med Iron Man och War Pigs hihi! Trodde jag hade tappat rösten helt och hållet men den var helt okej ändå sen! :)

Håret vart längre än jag trodde, det är ju bra. Klippte till luggen lite också. Sen färgade jag ögonbrynen höhö.

 

Skolan känns bra. Imorgon är det skolfoto men den där lappen ligger nånstans och chillar där jag inte hittar den. Så hoppas det blir bra ändå?

 

Sitter & klinkar lite på gitarren nu, ska träna och träna nu. Jag har 564654 häften & böcker i mitt rum, gitarrkurs, låtar, gamla tidningar från tidigt 90 tal typ haha, och en hel låda där det står "musik" som jag inte ens tittat i en fast den stått bredvid min säng i snart ett halvår, fy på mig.. Basen behöver också tränas på..

MEN! Nog om det. Vi hörs borgare & bönder

 

 

the best things in the world:

 

1. not coming home til 3 in the morning

2. when someone you love holds your hand

3. last minute plans that end up being one of your best memories
4. staying up all night on the phone

5. finding the perfect outfit

6. when you don't expext things to work out and they do

7. getting scared and holding on to someone

8. falling asleep to the sound of rain

 

 

 

Av Amelie Haglund - 7 september 2010 07:22

Godmorgon. Sitter och äter frukost och kollar på tv nu.

Börjar skolan om en timme så ska väl börja fixa mig.

Idag är det hårklippning & Ozzy för mig! Hoppas håret blir bra.

Men måste fixa mig nu. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards