thegeekswereright

Alla inlägg under september 2010

Av Amelie Haglund - 2 september 2010 19:46

Haha för att jag har haft Johny Cash på huvudet halva dagen..

Idag hade jag Guitar Hero & Stug date med Alicia. Det gick så bra så.

Vi va ascoola och filma när vi styla med Guitar Hero. Tills Alicias piercing åkte ut.

Filmen finns på Alicias facebook, varning för en tjurig Amy hahah.

Nu ska jag kolla på en film eller något. Puss!

Av Amelie Haglund - 1 september 2010 19:04

Skolan idag var faktiskt inte seg trots min förkyldning, haha! Känns fan bra att gå i skola. Det är faktiskt jag som skriver haha. (a) Vet inte varför, men har börjat må skitbra i allmänhet så det känns baaara bra!

Efter skolan gick jag och Alicia hem. Shit va lame dag. Vi låg i soffan hela dagen och sa typ inte ett ord till varandra, hahah. Men ibland är man segare än vanligt!

 

Ni som ser vem den här tönten är får en krona, kanske. Men jag garvade när jag såg bilden, så. Söt.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards