thegeekswereright

Alla inlägg under september 2010

Av Amelie Haglund - 6 september 2010 17:57

Sitter hemma med Alicia nu och kollar på Peter Pan. Älskar Peter Pan sjukt mycket. Han är så söt hahaha.

 

     

 

Skolan idag gick väl bra. Känns som att det går hyffsat bra.

Av Amelie Haglund - 5 september 2010 20:32

Fyfan vilken seg dag.

Sitter och lyssnar på John Mayers album Battle Studies nu. Hans röst är sjukt fin.

War of my life är den bästa för tillfället.

 

Här har ni hela albumet

Av Amelie Haglund - 5 september 2010 17:59

Duktig tjej. Grymt söt också.

 

Av Amelie Haglund - 5 september 2010 00:32

Det gick skitbra idag på ansiktsmålningen haha! Har skitont i nacken nu efter att ha lutat sig framåt och målat. Massera mig, någon?

Jag och Filip bar ett jättetungt bord hur långt som helst, in genom 3 dörrar så vi fick vända och vrida och ha oss! Skit jobbigt, haha.

Men nu är jag 300 kronor rikare, najs.

Ska snart lägga mig. puss

Av Amelie Haglund - 3 september 2010 22:03

Dom är fan i mig helt otroliga. En vacker dag ska jag också kunna lira så bra.

Spola fram till 3.40 och lyssna på hans underbara röst. Så jävla vacker.

Bara jag som börjar grina åt den?

 

Av Amelie Haglund - 3 september 2010 17:21

Hello.

Sluta 10 i 1 idag. Nice.

Sen har jag städat lite o sånna grejer.

Nu sitter jag och kollar på Niklas Hocker live i hans blog haha. Skriver en del också, inte ensam kan jag säga. Han har läst inför alla vad jag skrivit, haha.

Men nu ska jag fortsätta kolla, han ger sig ju aldrig, men det är bra.

Han snackar om gingers osv osv...

Sen drar jag till konsum, tjohej!

 

 

  

Av Amelie Haglund - 2 september 2010 22:58

  

 

Det spelar ingen roll
om du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra


Håll ut jag behöver dig
Håll ut jag behöver dig
Håll ut jag behöver dig
Håll ut stå ut med mig

Jag ..... dig


Ovido - Quiz & Flashcards