thegeekswereright

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Amelie Haglund - 2 december 2010 17:36

Om mig

Jag heter Amelie, är 15 år, bor i Västerås. Går i tillbergaskolan, försöker satsa allt på skolan, men det är lätt att det blir ofokus. Jag har tyvärr lätt för att klaga när jag tex har ont i huvet, magen osv. Försöker se saker positivt. På fritiden är jag med mina vänner och min familj, spelar gitarr, lyssnar på musik osv. Jag älskar också att bara vara ensam, instängd på mitt rum bara. Jag drömmer nog ovanligt mycket, om overkliga och rätt dumma saker. Ibland händer det något så jag kan ha svårt att se skillnad på dröm & verklighet. Men jag gillar det. Vet inte vad jag kan skriva om mer.

Vill ni veta något mer? kommentera.

 

Min kärlek

Enkelt. Jag har ingen kärlek. Jag har nog aldrig upplevt riktig kärlek heller. Eller, jag vet hur det känns att vara kär, jag har vart det en gång, för några år sen. Men jag har inte upplevt värsta kärlekshändelsen. End of story.

Av Amelie Haglund - 2 december 2010 17:30

Jag är så grymt seg på att uppdatera, min dator är lite knasig och stänger av sig lite då och då och så har jag bara inte orkat då mitt huvud bombas av säkert 1000 tankar om dagen. Mina senaste dagar har väl bestått utan Bob Dylan, drömmar och Harry Potter. 

Har hittat något jag tänkte köra med, även om det är den andra december idag, spela roll.


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min kärlek
Dag 03 – Vad är vänskap? 
Dag 04 – Min familj

Dag 05 – Mitt första husdjur
Dag 06 – Dagens tankar
Dag 07 – Min första bästa vän
Dag 08 – Min första kärlek 
Dag 09 – Tio saker ni inte visste om mig
Dag 10 – Det här klarar jag mig utan 
Dag 11 – Det här klarar jag mig inte utan
Dag 12 – Min favoritplats
Dag 13 – Mina "fobier"
Dag 14 – Musik
Dag 15 – Detta är jag beroende av
Dag 16 – Det mysigaste jag vet
Dag 17 – Mina negativa sidor
Dag 18 – Mina positiva sidor
Dag 19 – Mina favoritfilmer
Dag 20 – Detta vill jag göra innan jag dör
Dag 21 –  Det värsta jag gjort
Dag 22 – Det bästa jag gjort

Dag 23 – Om jag vann en miljon skulle jag...
Dag 24 – Mina rädslor
Dag 25 – Detta attraheras jag av
Dag 26 – Mitt missbruk
Dag 27 – Min favoritårstid
Dag 28 – Saker som jag tror på 
Dag 29 –  Det/dom jag saknar 
Dag 30 – Min styrka

Ovido - Quiz & Flashcards