thegeekswereright

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Amelie Haglund - 22 december 2010 18:18

Det bästa jag gjort i mitt liv hitills var att gå på Håkan Hellström den 13 november. Det var helt sjukt magiskt och bra, även om jag hade sittplats nästan så långt bort man kunde komma. Vi gick ut på trappan mot slutet, och stog och sjöng och sjöng.

När Håkan sa åt oss att fortsätta, dvs sjöng "forstätt" i låten Du är snart där, började jag tok grina. Jag förstod verkligen att det verkligen var Håkan som stod där och sjöng så  vackert. Haha, det var helt underbart.

På slutet var det allsång i 10 minuter, det bästa av allt.



Och den 15 april händer det igen. Men då står vi allra längst fram.

Av Amelie Haglund - 22 december 2010 10:34

Äntligen lov. Nu sitter jag hemma med Alicia, sen ska hon iväg till Vallby och då är det träning som gäller. Sen ska jag klä granen och plocka lite här hemma, julafton om bara två dagar!!!


Världens bästa jullåt:

John Lennon – Happy Xmas (War Is Over)

Ovido - Quiz & Flashcards