thegeekswereright

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Amelie Haglund - 3 december 2010 21:27

  


Ikväll lämnade min familj mig ensam. Pappa kom lite senare. Men jag gick till konsum och köpte mat och sen laga jag världens godaste tacos.

Sen tog jag det bara lugnt, klinkat lite på gitarren och kolla på Harry Potter.

Sen kom pappa hem och vi har vart ute och kört, och nu ska vi kolla på Harry Potter och Halvblodsprinsen eftersom pappa inte sett den. Det här är fjärde gången jag tittar på den sen i måndags haha, tröttnar inte för fem öre. Tycker så synd om Draco :(

Bäst att jag ger mig nu. Höres mina goa vänner



Av Amelie Haglund - 3 december 2010 16:27

Vänskap för mig är lycka och trygghet. En vän ska aldrig påverka en negativt, tex ta övertag eller sno energi.

Man ska inte behöva känna sig pressad av en vän tycker jag.

Bra egenskaper är humor, förstånd och trygg i sig själv. Lätt att kunna prata med är självklart.


Ovido - Quiz & Flashcards