thegeekswereright

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Amelie Haglund - 14 december 2010 19:27

Roligaste dagen ever. Not. Jag har inte haft en bra dag. Men nu har jag suttit och degat framför tvn i några timmar.

Längtar verkligen till jullovet! 8 dagar kvar bara. Och knappt nått skolarbete förrän om en månad.

Det är väl allt jag har och säga just nu. utom att jag är så grymt trött på min jävla hy, jag har massa vidriga ärr i ansiktet så det ser ut som att jag är finn bombad. Inte försvinner det heller. Haha, blir så jävla trött på skiten. Laserbehandling, verkligen..

Av Amelie Haglund - 14 december 2010 14:16

Överlycklig över att slutat kvart i två idag eftersom det ända jag ville var att få komma hem.

Nu är det chilination som är först på listan, så skönt att slippa skynda hem och göra massa skolarbete.



Känns som igår. Ivana, Taulant, Linnea och jag.   

Av Amelie Haglund - 14 december 2010 14:11

Min dator är sååå seg så jag kommer inte in på era bloggar... men båda frågade, varför golf?

Mitt svar är jag vet inte. haha.

Det känns som en cool sak (ja,jääättecool verkligen) att göra, och nej jag är inte speciellt intresserad av det. Men att stå där (i solen) på en jättestor jättegrön gräsmatta och svinga med golfklubban och allt det där tjaffset borde vara en skön sak att uppleva iallafall EN gång! (I england)

Amelie i ett nötskal.

Ovido - Quiz & Flashcards