thegeekswereright

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Amelie Haglund - 9 december 2010 19:43

1. Jag har väldigt lätt att börja smågilla killar.


2 Jag hade en svår förlossning och skulle egentligen dött redan då. Jag var svårt sjuk, ingen fick ens hålla i mig först.


  

Här är jag, några dagar gammal. Jag hade en slang genom näsan ner i magsäcken, och det för handen var för att jag hade en nål där, för drop. Fick massor av blodprov i fötterna, osv.. Kry liten tjej... :-)


3. Jag är som min egna bästa vän ibland


4. Jag älskar USA och London, skulle vilja flytta till London. Innan jag dör ska jag varit i både USA och London.


5. Jag är i en underlig period i mitt liv, och saker skulle behöva hända mig


6. Jag ÄLSKAR snabba karuseller


7. Halva jag vill bli brunett igen


8. Jag har så mycket dumma idéer om hur jag kunnat sett ut, inte för att jag är speciellt onöjd med hur jag ser ut.


9. Jag älskar det engelska språket.


10. Jag kan vara oemotkomlig ibland, då jag är upptagen med mina egna tankar.

Ovido - Quiz & Flashcards