thegeekswereright

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Amelie Haglund - 1 oktober 2010 23:46

Jag är jättetrött, ska nog snart gå och lägga mig faktiskt.

Jag känner mig hungrig hela tiden, men jag tycker bara att jag äter och äter haha.. knas.

Men, godnatt om en stund, vi hörs gott folk!

Av Amelie Haglund - 1 oktober 2010 19:52

  

Nu har en kvart gått av idol. Hoppas Daniel, Emil eller Sassa får ett wildcard nu!

Elin & Geir har vart jätteduktiga, tänk hur grymma dom är fast man knappt sett något av dom, helt sjukt.

Nu börjar det igen, puss!

Av Amelie Haglund - 1 oktober 2010 18:37

Nu är den äntligen fredag vilket innebär fredagsmys med farmor och farfar som har kommit hit idag, för att dom ska utomlands på söndag. Myspys!

Idag var sista dagen på praoen, det var ingen lång dag direkt, slutade halv 11.

Men rida gjorde jag! Jag travade till och med. På sötaste Freija. Grymt kul är det! Har inte suttit på en häst på flera flera år, säkert inte sen jag va 4-5, men jag klara det jättebra ändå! :-) Skulle lätt kunna extrajobba på ett stall.


När jag kom hem tog jag en dusch och fixade mig. Sen har jag kollat på Hannah Montana, älska, och käkat Spicy Hot. Sen har jag skrivit klart min svenska uppsats och pluggat engelska!

Och ikväll ska vi äta en av mina favoriträtter, räkpasta! Det är sjukt gott, och jag älskar verkligen skaldjur!


Ovido - Quiz & Flashcards