thegeekswereright

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Amelie Haglund - 31 oktober 2010 19:30

Vart ute med Christoffer ett bra tag. Vi pratade om viktiga saker & gick längst bort i Tillberga där det är nya hus.

Idag har jag ringt Linnea. Längtar tills jag kommer ner dit. Kommer fram på tisdag kväll. På onsdag ska vi åka till Alex & hans flickvän. Trevligt!


Det plinga på nyss, det var Christoffer med sin gitarr, alltså min granne. Han har lirat så mycket så ena strängen har gått av. Keep it up!

Ajja, ska göra något nu tills Beck börjar!

Av Amelie Haglund - 31 oktober 2010 13:56

Grymt lat dag idag. Jag vaknade, tog ett bad, gjorde en macka och citronjuice och nu sitter jag uppe på mitt rum och lyssnar på musik.

Hoppas min mamma vill ta med mig och fika eller nått senare, vill åka iväg en stund. Men stan stänger ju fyra.


Av Amelie Haglund - 31 oktober 2010 02:27

  

Lördag natt. Sitter i mitt rum med ljus tända och Håkan Hellström i lurarna, precis som igår.. han var på tv inatt, precis som i torsdags. Han sjöng Ramlar och publiken sjöng med så vackert. Om bara 2 veckor är det min tur. Då är det Håkan. Längtar efter underbara älskade underbaraste Håkan. Nu ska jag leva vidare med bra musik som man inte kan beskriva med ens tusen ord.

Ovido - Quiz & Flashcards