thegeekswereright

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Amelie Haglund - 16 oktober 2010 11:09

Mår jätte knasigt idag. Det är inte att jag är tjurig, min hjärna går i slowmotion.

Redan på den här tiden jag vart vaken har jag fått mat, sen skulle jag göra någonting och då ramlade all mat ner i på det jag vet inte. diskon.

Jag har spillt, råkat tappa en gaffel på min syrras fot, jag skulle ta bort en tallrik och då hade jag nästan ner en annan, med mat på. Inte sovit så bra, har drömt hela natten. Och dom va äckligt verkliga, inte för att det var så mycket speciellt. Inatt har jag drömt hela natten, om hela min klass, min hamster som jag fick jaga runt hela huset, och jag hade köpt en ny boll till honom och det va tydligen hål i den så han kunde ta sig ut och springa iväg. (haha).

Jag drömde om facebook med, att typ femtielva stycken skrev massa saker i min logg. Jag vaknade till och med av den drömmen 20 över 6 imorse. Då gick jag ner och borsta tänderna, har ingen aning om varför.

Ännu ett blogginlägg som egentligen är helt ovärt!

Idag ska jag som sagt hem till Julia och träffa några. Supernajs!


Av Amelie Haglund - 16 oktober 2010 00:48

Man kanske ska lägga sig... men blev så pigg helt plötsligt, haha.

Jag har dundertråkigt, klicka in mig på Nattstad, kollade bilder och sådär.

Och vad ser jag komma upp?



En Hocker. 

Förvånar mig inte ett dugg    han är ju en riktig partyprisse.

Bilden är från hans (och mitt) favoritställe i Göteborg... HARD ROCK CAFÉ!

Tänk inte "oh, du är mindreårig du vet väl inte" hahaha, jag tycker om det stället, det är grymt najs & dom har världens godaste cola där sådeså!!    (offer ja) Och toppenbra musik. (fast dom spelar A-Punk och grejer ibland)

 

Nej nu känner jag mig lite smått överdriven här.. En överdrivet bra låt:

The Shins – Sleeping Lessons

Ovido - Quiz & Flashcards