thegeekswereright

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Amelie Haglund - 20 oktober 2010 21:28

Jag är helt slut. Hela min dag har jag bara suttit och pluggat. Jag har gjort om stickningen många många gånger tills det blev rätt. Mina händer är som bortdomnade efter allt skrivande. Jag tror (?) och hoppas jag får mvg i biologi. Jag kan va stolt. En helt slut tjej ska nu sova. Godnatt

Av Amelie Haglund - 20 oktober 2010 19:33

Förlåt för seg uppdatering, men pluggade mestandels hela dagen igår, och har pluggat nu ända sen jag slutat skolan. Har gjort MVG uppgiften i biologi, vilket har tagit massor av tid. Det var sjukt komplicerat att förstå allting. Man ska leta upp en vetenskaplig artikel som berör ny forskning inom hjärnan och nerverna och skriva egen sammanfattning, vad man tycker och tror det kan leda till och så. Glad för att jag är klar med det nu, nu måste jag sticka till slöjden.. jippi. Men det här kommer jag va glad för till slut! :)

Idag har jag skrattat jättemycket... hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards