thegeekswereright

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Amelie Haglund - 24 oktober 2010 14:16

Ännu en lat söndag. Underbart då, not. Får gå ut en sväng sen.

Woody springer runt i sin hage i mitt rum och är helt galen. Jag älskar den hamstern asså. Han vill jämt krypa omkring i knät och springa omkring i ens händer. Och hans fluffiga jättestora rumpa. Naaw.

Igår åkte jag, mamma och pappa först till Ikea, köpte en tavellist, en spegel, en ljusslinga, massa ljus, två lådor där jag kan ha alla musikgrejer, en hylla, jag tror det var allt hehe... det är fint i mitt rum iaf. Sen till Toys'r'us och köpte nån bil hahah. Och jag säger, jäklar vad mycket Toy Story prylar det finns! Till och med Bulls-Eye som gunghäst! Det är hur mycket saker som helst. Potatohead, RC, Slinkey... Säkert 5-6-7 olika Buzz Lightyear modeller. En jättestor "robot" som kan gå och allting, en som man kan koppla in till sin iPhone, en vatten, en fossil, en mini, en äkta Buzz, precis som i filmen, riktiga skeppet och allting. Men det bästa av allt, riktiga Woody. Med tygkläder, med sin hatt, med sina boots. Med snöret. Jag drog och han sa "Upp med labbarna" och "Jag har en skallerorm i stöveln." Jag vill kunna ha honom sittandes här i mitt rum. Ja, jag tycker väldigt mycket om Toy Story och det kanske är lite barnsligt, men hela min barndom bestod av Toy Story och mina egna leksaker som jag aldrig slutade bry mig om. Haha, jag tänker inte sluta vad ni än tänker om mig nu.

Jag & pappa ville ha ett spel, typ Need for Speed eller liknande, fanns inget (!) till slut köpte vi världens b-rallyspel. Det sög.

Sen åkte vi hem och kvällen vart inte så jättemysig för alla var smått irriterade, mest tack vare me myself. sorry. Min förkyldning, kiss my ass!

Nu ska jag ge sötnosen bredvid mig något smarrigt och sen chilla med livet. bye


Ovido - Quiz & Flashcards