thegeekswereright

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Amelie Haglund - 12 oktober 2010 22:03

åt det här. Ja, jag är grymt trött. Fattar inte hur tre killar kan komma på nått sånt här av allt. Eller förresten, det är ju Nicke picke vi snackar om...  ;-)



Har haft det najs med Angelica idag. Vi har suttit och snackat om massor av grejer, sen åt vi kebab.

Jag är grymt trött och ska gå och lägga mig, orkar tyvärr inte skriva mer. Eller en sak. Jag hatar när det helt plötsligt dyker upp en finne fast man kämpar arslet av sig för att bli av med dom fulingarna.   Godnatt!

Av Amelie Haglund - 12 oktober 2010 14:51

Skola idag. Vi hade en föreläsning, där tre stycken föreläste. En av dom var Emrich Roth som överlevt Förintelsen. Det var jättebra.


Jag slutade 10 över 2, nu sitter jag hemma och tittar på solsidan. Snart ska jag dra mig till Hökåsen hem till Angelica. Skojsigt!

Av Amelie Haglund - 12 oktober 2010 14:41

Tim spelar på min telefon & Corre tittar på   


Seline visar mig hennes leksaker, bla hennes gitarr som hon kallar "piano"


Theo var busig          


  

Seline ville visa sin bok



  

Ovido - Quiz & Flashcards