thegeekswereright

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Amelie Haglund - 15 oktober 2010 18:54

Sitter i köket med familjen nu. Vi lyssnar på bra musik, jag är DJ (såklart!)   Spelar den här asbra listan just nu, BACK IN THE DAYS.


Imorgon drar jag hem till Julia, ska bli trevligt!

Trevlig fredag hörni!

Av Amelie Haglund - 15 oktober 2010 11:22

Äntligen fredag!!

Stressade ihjäl mig till skolan i morse, när jag kommer dit har vi tydligen ingen lektion på morgonen. Toppen va?

Sen hade jag engelska & hl tid, sen var no också inställt, så jag gick hem och åt, efter en stund kom Elin. Hon gick precis till skolan igen, och jag ska gå om en stund, vi börjar 10 i.

Sen är det slut för dagen, hade tänkt att gå hem och ta en dusch sen gå en rejäl promenad, behöver det eftersom jag har suttit i soffan i två dagar och ikväll måste jag kunna sitta still utan att bli irriterad eftersom att det är idol haha! Hoppas innerligt att Andreas eller Mhinna åker. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards