thegeekswereright

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 1 augusti 2010 20:03

       

Vill ha frisyren på första bilden!! Skaffa?

Av Amelie Haglund - 1 augusti 2010 19:46

 

DAVID BOWIE - REBEL REBEL.

Av Amelie Haglund - 1 augusti 2010 17:29

Är i Sörmark i Härnösand nu hos farmor. Vi kom hit igår förmiddag.


Det har vart jätteskönt att komma bort från Västerås, jag vill bara bort därifrån.

Så det har vart toppen!

Idag har vi fikat på bryggan sen fiskade jag och farfar lite.

Igår kom kusinerna från pappas sida hit, vi åt mat, fiskade, gick ner på ängen till korna och så. Jag fick två elstötar i BÅDA armbågarna! En gång kom Clara åt stängslet när j hade armbågen mot henne, och typ 2 minuter efter får jag en riktig äcklig stöt från Cornelia när jag hade andra armbågen på henne! Det är inte skönt, jag vart lite konstig i huvudet haha.

Sen kollade jag, pappa och farfar på hans gevär och olika skott och så. Skooojsigt!

Pappa har precis tagit motorcykeln hela vägen hem och mamma är och har hudvårdsklass hos sin syster och hennes kompisar.


Imorgon blir det hemfärd, och på tisdag kommer Eva & Zingo. Så ska jag träffa saknade Alicia på tisdag!

Sen är det packning på onsdag igen och på torsdag åker jag till GÖTEBORG!!!!! Jag älskar Göteborg, och göteborska är kärlek haha! Längtar så sjukt mycket.

Vi ska bo på Royal Crown.



Meeeen, ni får ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards