thegeekswereright

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 2 augusti 2010 20:03

Haha vad ska man säga?

"People be looking at me like - how the fuck did you grow another eyebrow? and I'm like - girl, it's maybelline!"

My homegurl!


-

Av Amelie Haglund - 2 augusti 2010 19:17

En sisådär SKITSNYGG kille!!

 

  

    

 

Av Amelie Haglund - 2 augusti 2010 18:56

Hemma nu! :) skönt att få sova i sin egna säng. Men jag vill ändå inte vara hemma.

Jag trivs i mitt hus i Tillberga men jag vill inte att det ska ligga vid Västerås. Anyways!

Hemresan gick rätt fort. Vi åkte halv 1 och kom hem halv 6. Hela vägen lyssnade jag på musik, haha.

Nu ska jag bada eller nått och sen titta på När lammen tystnar, all by myself. Få se om den är bra, det är den tydligen, så.

Mamma är och köper cola och tråkiga saker och vi har tre monster i frysen, HEHEHE!!! mumsigt.

 

if i treated you the way you've treated me

you would hate me.

 

Ovido - Quiz & Flashcards