thegeekswereright

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 16 augusti 2010 20:30

Cyklade till Hökåsen vid halv 9 igår för att träffa Angelica. Vi möttes halvvägs och pratade en stund, sen ringde Julia.

Hon skulle åka till Hökåsen, så vi cyklade upp dit. 

Vi cyklade omkring ett tag, tills vi ville ha pomfritt haha, så vi gick in på pizzan.

Sen åkte vi till "stora lekparken" (haha jag saknar hökåsen från när jag bodde där) och åt. Och sprang runt och sjöng till Håkan Hellström, Kent och sådär haha.

Sen vid halv 12 gick Julias buss, och sen cyklade jag hem.

Ringde Dennis och pratade med honom i någon timme.

 

Kvällen va najs, jag har saknat er tjejer.

Av Amelie Haglund - 16 augusti 2010 17:37

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - amelie maria michaela haglund
2. Exakt ålder? -  14
3. Vart bor du? - tillberga
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa och syster
5. Husdjur? - inget
6. Färg på ditt hus? - gult & vitt
7. När är du född? - 21 november 1995
8. Klass? - sommarlov
9. Vilket år tar du studenten? - eee orkar inte räkna 
10. Något jobb? - nej
11. När ska du sova ikväll? - när jag blir trött 
13. Duschat idag? - nej
14. Kramat någon idag? - nej 
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - macka & popcorn. HAHA
17. Dagens klädsel? - shorts & linne
19. Dagens sötnos? - robby ray curys, hahah
20. Dagens roligaste? - cornelia
21. Har du många vänner? -jag har dom jag behöver, men man kan aldrig ha för många
22. Hur många har du kysst? - har inte räknat
23. Vem kramade du senast? - cornelia
24. Hur många vill du ha sex med? - EH?
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - 1 
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - min mobil är inte här, orkar inte kolla

FAVORIT:
31. Film? - wayne's world & tenacious d
32. Låt? - kan inte välja en
33. Mat? - vet inte
34. Dryck? - cola
37. Stad? - göteborg
38. Land? - vet inte
39. Ämne i skolan? musik
40. År? - haha vet inte

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - jocke berg
42. Personen du kysste? - inga kommentarer
43. Gången du spydde? - minns inte
44. Gången du grät? - igår när jag såg på film haha

45. Pizzan du åt? - minns inte, inte ätit pizza på skitlänge. men det va nån som morfar köpte
46. Gången du var i göteborg? - för 1 och en halv vecka sen 
47. Gången du var i stockholm? - i mars
48. Gången du var full? - aldrig vart full
49. Gången du var hög? - aldrig vart hög
50. Personen som såg dig gråta? - alicia när kattjäveln mio bet mig! :( älskar dig mio

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma tror jag, men det beror på humöret
54. Tv-spel eller datorspel? - tv
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead - inget
59. Big brother eller paradise hotel? - vart tog 56 och 58 vägen? ingenting av det
60. Svart hår eller blont? - svart. men om jag ska ha det får det bli blondt, tänk mig i svart HAHA
61. Blåa ögon eller bruna? - blå
62. Choklad eller lakrits? - lakrits
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg! 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? beror på.. haha
67. Randigt eller prickigt? - vet inte
68. Älska eller älskas? - båda!
69. Leva eller dö? -leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - många 
71. Personer du hatar? - ingen
72. Personer som sagt jag älskar dig? - räknar inte 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen </3
76. Gånger du haft minnesluckor? -
77. Piercingar har du? - öronen
78. Personer du saknar just nu? - 2 
79. Gånger ditt hjärta brustit? -3

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - shanaynay!!!
81. Ska du träffa imorgon? - maybe dennis
82. Sjöng du senast för? - min syster haha
83. Hade du senast en msnkonversation med? - angelica 
84. Spelade du tv-spel med senast? - eeh spöa pappa på guitar hero
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - vet inte :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ganska sugen på ändorna i sala asså
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Sov du bredvid inatt? - stampe och flax hahah :) 

VAD:
90. Gör dig glad? - vänner, musik, massor!
91. Gör dig ledsen? - lögnare, svikare, krig osv
92. Vad vill du helst göra nu? - hoppa in i duschen
93. Önskar du att du slapp göra? - städa och gå i skola
94. Vill du ha nu? - cola
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - vet inte
96. Längtar du till? - ozzy osbourne 7 sep!
97. Tycker du om dina betyg? - kan bli bättre
98. Ångrar du i ditt liv? - en del
99. Är det bästa som har hänt dig? - massor

Av Amelie Haglund - 16 augusti 2010 16:34

Jag sitter hemma själv nu, Cornelia är på match, pappa jobbar, mamma har dragit till Örebro. Så vad jag ska göra snart är väl att ta hand om disken och sådär... Inte sugen på det, menmen. :)

Vet inte rikitigt vad jag ska hitta på sen, antar att jag är hemma.

Av Amelie Haglund - 16 augusti 2010 02:46

Jag saknar mitt hår riktigt mycket INNAN ALLT GICK AV

 

  

 

Mjooo så äre.

Jag hade en jättekonstig dröm inatt, orkar inte berätta hela men en del. Jag gick på stan och såg en kille spöa ner sin flickvän och säga "glöm att jag vill va tillsammans med dig, du är ju så jävla ful" och massor. Helt sjuk var den.

Jag fattar inte sånt. Utseende spelar förfan inte så stor roll!

Fattar inte hur folk kan vara helt styrda av utseendet. Visst, utseendet ger insidan en chans, men man kan väl ge insidan en chans ändå?..

För om en kille/tjej verkligen inte är den snyggaste av alla, men säger de finaste sakerna du kan tänka dig, håller om dig som ingen annan, och har världens vackraste personlighet.. är det inte värt det då? 

Ska man skita i det för att man inte är så förtjust i utseendet? Det tycker jag inte. Man går verkligen miste om något då.

Men nu ska jag lägga mig och sova. Puss hörni!

 

Ovido - Quiz & Flashcards