thegeekswereright

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 23 augusti 2010 21:30

Jag grinar, jag kan inte sluta skratta. Älskar

 

-

Av Amelie Haglund - 23 augusti 2010 21:21

FATTAR DOM INTE PÅ FÅNGARNA PÅ FORTET ATT ORDET ÄR KORV ELLER :(

Av Amelie Haglund - 23 augusti 2010 19:54

Skolan började idag... Är så trött nu, inte van med att gå upp så tidigt.

Vi fick papper så det likna en Harry Potter bok, haha alicia.

Imorgon måste jag betala 150 :- fö en dum nyckel jag slarva bort i åttan, underbart.

Stack till stan sen med Alicia och vi träffa Christoffer och några.

Köpte bara underkläder idag, haha. Alicia valde såklart... :)

Sen åkte jag glada 28an hem med Christoffer, vi har inget liv vill jag lova er.

Men nu börjar ju faktiskt Fångarna på fortet hahah, älskade det när jag va yngre så får ju bara inte missa det!

 

  

öööh aaa. håret såg smått skojigt ut, toppen på en skojig amy dajmy va!

Ovido - Quiz & Flashcards