thegeekswereright

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 14 augusti 2010 21:57

Åh så grymt bra!!! Sjuk jävla bra rent utsagt!

Nu sitter jag och Alicia på msn och pratar om hur underbar låten är. HAHA

Av Amelie Haglund - 14 augusti 2010 17:16

Jag har målat lite av staketet nu haha, och bara suttit ute.

Nu sitter jag och kollar på gammalt inspelat Wild Kids, haha älskar Wild Kids, och väntar på att klockan ska bli 6.

Då går Syskonen Baudilaries Olycksalige Liv på femman, så jag ska titta på den med Cornelia. Och hennes kompis tydligen.

 

Asså haha det är en unge i Wild Kids som säger "Det är ganska äckligt med elefantbajset. Det är äckligt att vara tvungen att ta i det för konsistensen är så äcklig och det luktar inte gott. Det är ju en annan sak med sitt eget bajs."  

 

Av Amelie Haglund - 14 augusti 2010 13:01

Igår åkte jag hem till Dennis. En riktigt mysig lägenhet har han!

Först satt vi inne och kollade igenom några foton, och jag fick ett jättefint, tack!

Sen gick vi ut och satt vid ändorna (änderna) i flera timmar. Haha, vi hade faktiskt

kul med dom.

Sen gick vi hem och tog det lugnt tills bussen gick.

 

Nu sitter jag och kollar på Tjenare Kungen och dör av värmen! Älskar att det är såhär varmt. Ska gå ut och sätta mig sen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards