thegeekswereright

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 10 augusti 2010 00:36

Kul jag har, eller inte. Jag ska byta mobil nu, från en sony eriksson till en underbar nokia, NAAAT. Den är sjukt ful. En 223 år gammal nokia. Den är såååå fin. Rosa och silvrig. Vad mer kan man önska sig liksom? Min iPhone har låst sig TOTALT. Så nu ska jag lägga över massa nummer och grejer på den.

Imorgon ska jag åka och träffa Dennis. :)

Vi hörs väl något, puss.

 

Av Amelie Haglund - 10 augusti 2010 00:13

  

 Breath for love tomorrow, cause there's no hope for today. Y


Spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas


Det är lugnt, jag kommer aldrig kunna kalla dig idiot.

Ovido - Quiz & Flashcards