thegeekswereright

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 12 augusti 2010 23:42

Alltså. Nu sitter jag här, fast i Frontier Ville på facebook igen!

Orkar inte, jag älskar det.. varför, varför?!

Annars lyssnar jag på Oskar Linnros, lugn Alicia, jag tar han aldrig ifrån dig.

Mjo så ärdet. Vet inte vad som är vettigt och inte här i världen att dela med sig av, liksom.

En vettig grej iallafall, imorgon är det fredag den 13e. En till! Imorgon åker jag till Dennis.

Nu ska jag väl skrämma bort den där dumma björnen som har kommit. Hörs

Av Amelie Haglund - 12 augusti 2010 22:45


Jag skulle göra vad som helst för en konsert!

Av Amelie Haglund - 12 augusti 2010 17:51

Klockan är redan 6 och vad har jag gjort idag? Jag har suttit ute och har nästan läst ut min frida tidning haha.

Och kan ni tänka er att jag har fått en pytterand? Cool jag är. Lite färg kan jag trots allt få. :)

Ikväll ska jag äta grillat, är verkligen sugen på det. Och något annat jag är sugen på är kräftor haha. Jag är hungrig nu.

Nu ska jag för en gångs skull göra något vettigt. Kanske göra av med lite energi så jag blir ännu mer hungrig. Hörs

Ovido - Quiz & Flashcards