thegeekswereright

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 11 augusti 2010 22:59

Sitter här med cola och lyssnar på älskade Lasse. Y

Älskar elden, den är sjukt bra. Som alla andra låtar, men ändå.


Jag vill hitta på något, vill inte bara sitta här! Jag har inte planerat att göra någonting i veckan, inte något på resten av sommarlovet heller för den delen heller. Så hör gärna av er om ni vill träffas.



Av Amelie Haglund - 11 augusti 2010 17:57

Alla andra är borta, så jag är själv hemma. Har inte gjort något åt min fluffiga morgonfrilla och jag har satt på mig riktiga kläder för en liten stund sen bara.. haha.

Nu har jag damsugit i huset och nu ska jag börja på det jobbiga... Jag ska skala 1 KILO räkor, själv! Vill någon hjälpa till, så gärna för mig haha!

Menmen, maten är god, och det är kul att laga mat. Men räkorna vet jag inte om jag ska tycka är så jättekul.. haha.

Lika bra att jag tar och börjar med det nu.

 

Av Amelie Haglund - 11 augusti 2010 13:34

Klockan är snart 2 och jag ligger kvar i sängen.

Jag vaknade vid halv 1, men har inte orkat gå upp än.

Har ingen aning om vad jag ska göra idag, men något finns väl alltid.

-

Av Amelie Haglund - 11 augusti 2010 01:23

OM DIG SJÄLV:
namn: Amelie Haglund
födelsedatum: 21 november
stjärntecken:
Skorpion
stad du bor i: Västerås
glasögon/linser: Inget

tandställning:
Nej
sjukdomar: Nej

husdjur: Damråttor!
syskon: 1 lillasyster
vem är din modeikon: Ingen

DIN KROPP:
hur lång är du: 164-165 nånting
hur mycket väger du: 49
vilken sko storlek har du: 37-38

är du nöjd med din kropp: Ja

skulle du kunna plastikoperera dig: Nej
sak du tycker är fulast på dig: Min näsa eller min mun tror jag
vilken ögonfärg har du: Blå

vilken hårfärg har du: Blondt
har du lång överkropp: Lagom hoppas jag?
 
har du långa armar: Normala
har du långa naglar: Nej, men jag försöker spara haha!


DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR:
hur är du i ditt humör nu: Jätteglad & colasugen
vad tänker du på just nu: David Bowie... haha
saknar du någon just nu:
Ja, Linnea Lindberg
är någon kär i dig: Det vet jag inte

älskar du någon: Ja

hatar du någon: Nejdå
hur är du om du är hungrig: Har jag inte ätit något på hela dagen är jag trött och tjurig, haha

hur är du om du är trött: Ibland flum och ibland helt död

DINA ÖNSKNINGAR:
du skulle egentligen vela heta: Jag vet inte
du skulle egentligen vela bo i: Som jag bor? Men skulle inte skada om jag fick en egen lägenhet, haha

din högsta önskan är: Gamla vanliga, typ fred på jorden eller ingen svält eller misshandel eller så.
du skulle vilja ha: Man vill alltid ha någonting.

DITT RUM:
vilken färg är det i ditt rum: Metallic och en fondvägg med nå blommor i vit, grå och svart
har du en tv i ditt rum: Nej
har du en dator i ditt rum Bredbara
har du en säng i ditt rum: Ja
vilken färg är ditt påslakan: Vit

har du kläder på ditt golv: Just nu några tröjor
har du tidningar på ditt golv:
Ja, några gamla fridatidningar haha
har du något annat på ditt golv: Ja, ett bord, två små fåtöljer, 2 gitarrer, en bas, säng, nattduksbord, skrivbord, byrå, min väska.. haha rätt mycket

ÖVRIGT:
vem fick du senast sms ifrån: Dennis
vem ringde dig senast: Alicia

vad gjorde dig senast glad: Dennis
vilken film kollade du sist på: Hannah Montana haha
är du snygg idag: Fixad är jag åtminstone haha
vad skratta du sist åt: Tänkte på Shanaynay, haha
vad gör du på fritiden: Det vanliga

när grät du sist: Igår
vad ser du om du kollar åt höger: En vägg

ett ord du säger ofta: Typ
någon du tyckt om en lång tid: Alicia
vad åt du sist: McDonalds

Av Amelie Haglund - 11 augusti 2010 00:59

     

Där får du igen för bilden på mig!

Va ju på stan med Dennis idag. Det var kul!

Kolla in hans blogg, http://ulanderdennis.blogg.se  

Vi satt faktiskt vid svartån i 3 och en halv timme. Haha!   

Sen gick vi runt stan.

Sen satt vi oss på centralen. Såg en väldigt snygg tjej där, eller vad säger du Dennis? ;) kunde ju inte låta bli att kolla in henne..

 

Sen åkte jag och pappa till McDonalds och åt.

 

Nu ska jag väl sätta mig och klura ut en bättre design på bloggen än den här grymt fula, hahah.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards