thegeekswereright

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 28 augusti 2010 13:48

  

 

Jag ska se Toy Story 3 ikväll!

Åååh vad jag är glaaaad!

Det ända som stör mig, riktigt mycket, är Woodys nya röst.. Jag älskar hans röst innan. Det har vart lite sisådär med att Woody har fått en ny röst. Tyck jag är töntig, men jag har left för Toy Story sen jag var jätteliten! Ni skulle bara veta. Jag vet inte men jag hoppas det går bra ändå haha! Och Andy har blivit stor.

 

  

Av Amelie Haglund - 28 augusti 2010 01:13

Inte lyssnat på Lewis på skita länge ju!! VARFÖR? Dom är ju så jäkla sköna hela bunten! (Hanky)

 

http://www.myspace.com/lewis.official

 

Hål i hjärnan = kärlek<33

Av Amelie Haglund - 28 augusti 2010 01:07

Sitter här med cola och lyssnar på bra-dåliga låtar.

 

Ovido - Quiz & Flashcards