thegeekswereright

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Amelie Haglund - 25 augusti 2010 17:52

Det gick jättebra på sjukhuset utom att jag fick vänta i 40 minuter extra.

När jag gick in kände dom på halsen, sen skulle jag gapa så mycket jag kunde och göra saker med tungan. Gick inte så bra med min lilla tunga så det vart nästan inget utav det, haha.

Sen så sa hon att dom skulle sticka in en nål i knölen tre gånger och typ "suga" ut lite av det som finns där inne tror jag. Äckligt!

Så efter hon hade stuckit första gången kunde jag inte låta bli att kolla på vad det va hon stoppa in och hur det såg ut haha.

Andra gången dom hade nålen inne såg jag hur äckligt mamma tyckte att det va haha.

Tredje gången stack dom mitt i den, det gjorde ont kan jag säga. Ondare än dom andra gångerna.

Men det gick bra det. Mamma hade inte kul den stunden vi var därinne tror jag. Haha!

Nu har jag inte alls lika ont, men ont gör det! Det känns ungefär som när man är jättestel i axlarna men ändå värre.

 

Efter skolan gick jag och Alicia hem och spela Guitar Hero, sen åt vi och gick ut. Sen åkte hon, men kul hade vi! Tack för dagen baby.

 

Av Amelie Haglund - 25 augusti 2010 09:16

Har haft so nu. Med Håkan.

Sen är det svenska och so igen, vi slutar vid 1. Imorgon slutar vi två tror jag? Ska kolla på film hela dag utom på morgonen, jippi.

 

Men anyways. Drar iväg till sjukhuset snart.

Inte kul. Men jag vill gärna veta vad det är för äcklig knöl jag har! :(

Ska äta något nu och åka sen. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards